tisdag 29 maj 2012

Japp da va de dax for lite uppdatering igen!
Tyska tjejen ar toppen och allt funkar toppen bra! Imorn far vi annu en ny (Swizz) tjej, hoppas att hon ocksa ar lika underbar som Katharina!
Jordon akte till kusen idag for en begravning av en gammal moster, sa han firar sin 22:a fodelsedag utan sin fastmo (Vilket gor henne lite less) Men det ar inte bara hans fodelsedag utan ocksa varan 1 ars dag tillsammans men undrar om killen kommer ihag det, haha. Antar att det aterstar att se!
Gasterna trillar in till som tatt sa vi har mycket att gora, men det ar alltid kul med nya manniskor fran varldens alla horn! Just nu sitter ett par i fran Holland i matsalen, jattetrevliga manniskor!
Sa detta var lite smatt a gott om vad som hander i mitt liv! Kommer mer snart!
Pussar pa alla er dar hemma! Tiden gar fort a snart e ja hemma igen!





En morgon hittade jag ca 10 finkar i appeltradet!

Spring at \Spring Lake!

Kalkoner och kycklingar till min stora fasa!

Sugar vilar i graset

Liten bild fran min lilla stuga som jag fortillfallet delar med min rumskompis Rex (var roda kisse) 

Japp imorn har vi spenderat ett ar ihop! A rumpan e den samma an!

A ringen sitter dar den ska!

Jordon och Carson! Hela familjen var pa besok i sondags: Jordons pappa, styvmamma och tre broder!

Jordon med Carter i knat och jamte sitter andra brorsan Mason

Hela Syskonskaran pa De Sousa sidan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar