söndag 13 maj 2012

Da var det redan mitten av maj och sommarvarmen ar redan har. Vi har nu haft tva dagar med 25 grader och stralande sol. Helt underbart! Och mina axlar har fatt mer farg an vad de ville sa de ar lite roda men de gor inte sa ont sa tror fargen ar vart det;
Elin och Lovisa har akt hem och Olivia akte idag vidare till en annan ranch. Men pa onsdag kommer en ny tjej i fran Tyskland sa jag hoppas att det ska funka bra.
Idag hade jag en helt ledig dag, utan att aka till kyrkan faktiskt. Sa jag hann ligga pa bryggan och sola och lasa bocker, kasta lite lasso, ta ut espiranza barbacka och lekte lite i vattnet med henne (hon alskar och skvatta vatten runt sig), sen gick jag och Dan ner och badade i sjon som faktiskt blivit riktigt varm nu (sakert 12 grander nu) haha och efter middagen akte jag och min alskling ut pa sjon och fiskade lite. Sa jag har haft en riktigt harlig dag!
Jag vill passa pa att gratulera min kare kusin Fredde som bli 19ar pa tisdag, gamle pojk!  Snart ar det ocksa dags for hans student som jag kommer att missa. Jag ar sa ledsen Fredde men du maste skicka massa bilder fran bade bal och studenten. Jag kommer ocksa att missa hans lillebror Joacims konfirmation vilket ocksa tynger mitt lilla hjarta, men men sant ar livet. Jag for forsoka gottgora er nar jag kommer hem!
Tiden gar sa himla fort och snart ska ni se att jag ar hemma igen. VI vantar fortfarnade pa svar i fran Migrationsverket om Jordons uppehallstillstand  men intervjun i Vancouver gick bra och den var kort endast 10minuter lang. Men det var ett harligt avbrott i vardagen!
Jag vet ocksa att min alskade lilla pappa ar lite ledsen att jag missar hoskorden for tredje aret i rad, jag kanner mig jattedaligt tillmods men detta var inget jag hade planerat jag lovar! Och nasta ar kan jag och min lille cowboy gora det och du kan fa ett ar av pappa och (mamma).
Det narmar sig ocksa 3 Juni vilket betyder att mina tjejer kommer pa besok ett par dagar! Langar efter er mina sa rumpnissar!
Saknar er jatte mycket dar hemma mamma, pappa, jill, ketty, svarbror, alla djur resten av slakten och vanner!
espiranza

cowgirl
Massa pussar till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar