måndag 13 februari 2012

Skeppåhojj
Avslutade nyss ett samtal från Vancouver. Elin och Lovisa är här, inte just här än men de är i Kanada! I morgonbitti börjar de bussresan upp till mig och Spring Lake Ranch. Att prata i telefon på svenska var så underbart, äntligen lite svenskt skvaller och fantastiskt sällskap. Kommer bli bästa Alla Hjärtan någonsin imorgon, både få hit min små svenskor och så är det första med Jordon.
Jag har köpt massa godis till honom och ett gosedjur, en gris! Han tjatar på John om att vi borde ha grisar men John säger alltid att han redan har två och det räcker, haha. Men nu kommer han få sin lilla gris och jag har också gjort ett litet kort till honom! På kortet har jag skrivit ner texten till Kents Utan dina andetag och översatt den till engelska, eftersom han alltid frågar vad den handlar om, och jag alltid svara att det är en av de finaste låtarna som skrivits.
Så denna veckan kommer vara full av händelser, förutom att Elin och Lovisa kommer imorgon så kommer det en tjej till i från Vancouver på Onsdag. John och Myrna tar med sig Dan ner till kusten på fredag för att gå på en begravning av Myrnas moster. Så vi här själva Fredad till Lördag. På lördag fyller Jordons gammelmorfar 88 år så vi ska åka dit på Lördag till Söndag om vi hittar någon som kan skjutsa oss vill säga, men hoppas att det löser sig. Nu ringer mamma på skypen så mer information nästa gång!
Massa kramar till er och Grattis på Alla Hjärtans Dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar