lördag 5 november 2011

One day left!
I morgon vid denna tiden sitter jag och inväntar mitt första flyg. En 19 timmars flygresa väntar, inkl. väntetider. Så denna dagen kommer jag att spendera med familjen "de som behagas" vara hemma i alla fall. Självklart kommer min lilla skitungen Tintin med familj också. Kommer sakna alla så himla mycket!
Jag hoppas innerligt att jag kommer kunna sova i natt. Många tankar som far genom huvudet och gör antalet loper där inne. Men jag vet att allt kommer vara lättare när jag lämnat svensk mark. Det positiva är att vi har tydligen en göteborgare på ranch, så jag kommer väl känna mig som hemma med lite go göteborska!
Nästa inlägg blir antingen i regninga Vancouver eller när jag landat på ranchen. Beror lite på hur jag tar tidsomställningen denna gång, kan nog bli lite skillnad när det är så mycket mörkare än i maj!
Wish me luck! xoxox  

1 kommentar:

  1. Oliver sitter och väntar på att Lisa ska komma hem :( snyft :( stackars oliver Oj oj oj va han får vänta

    SvaraRadera