tisdag 8 november 2011

Wooww
Då var man i Vancouver, flygresan var lång och jobbig men börjar hämta mig nu.
Har pratat med nära och kära där hemma och Jordon väntade på flygplatsen igår. Jag fick träffa hans mamma och syster för första gången, så trevliga och roliga. De gav mig ett par stickade canada vantar, kommer lägga upp ett kort på dem senare. Liksom blommorna jag fick av min så fiina pojkvän, stora vita rosor, helt underbara!
Har haft lite problem med tidsomställningen men hoppas att det släpper snart. Sen hade vi lite problem med hotellrummet, vi har haft ca 13c i rummet hela natten, så jag har sovit med underställ, pjamas och dubbla sockar. Så imorses var det en frusen och trött Lisa som drog tag i första städerska hon hitta och bad om hjälp men de går liksom inte så bra när städerskorna inte kunde engelska! Men fick tillslut tag på en som visade att vi hade ett element glömt bakom fotöljen som inte var på. Inte nog med det sen fick jag höft lite på tempraturen
för jag har ingen aning om något annat system än cellsius! Men nu har vi ett varmt och skönt rum!

Nej nu ska vi ut och vandra i Van lite grann och se om vi hittar Heartland och Everwood dvder.
Everwood är för systern min, så hoppas jag hittar den.
Puss å Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar