onsdag 30 november 2011

Första Advent

                 Ja, som de flesta av er redan vet, gick min cowboy ner på knä den 28 nov. 
Och nu pryder denna ring mitt finger, men stressa inte upp er, vi har inga planer på bröllop
än på många år!
Vad har hänt annars!
Idag har jag varit med ute på årets första slädfärd, helt underbart och en massa sol.
I går tog vi kort och filmade när jag tolkade efter Joe, Jordon fick hålla Joe på spåret
medans jag fick hålla, eller iallafall försöka hålla mig på skidorna.
De fick se ett par härliga vurpor, och en fastnade även på film, hahaha.
Men det bjuder jag gärna på!


Tack Mamma och Pappa för saffranen, de kom idag på posten!
Även för de fina julkorten så klart.
Imorgon är det koaktion igen och på fredag är det julmiddag i 100 mile.
På lördag  blir det juldekorering, jippi, ska bli så kul!

Tårtan fick jag och Jordon av Myrna och John, den var smarrig!
Alldeles för mycket kakor, pajer och tårtor här, tur jag har mitt dagliga skidpass!

oxoxoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar